Tipy a návody

Jak zatraktivnit cestovatelský instagram? 2. část.

Klára Chmelařová|18. 2. 2018|

Předchozí článek se zaměřoval na to nejdůležitější, na samotné focení, následující rady se vám ale budou hodit také. K docílení populárnějšího instagramu totiž potřebujete spojit mnohem více faktorů.

V tuto chvíli se tedy radujete z krásných fotek a chystáte se je zveřejnit. Na řadu přichází úprava, která může se vzhledem snímku pořádně zatočit. Nyní přichází na řadu vaše kreativita, pořádně si fotky prohlédněte a zamyslete se nad tím, co jim chybí. Nejsou příliš čisté a světlé? Jednoduše si pohrajte s jasem a kontrastem. Experimentujte. Kdo nic nedělá, nic nezkazí, takže když si zkrátka budete s fotkou dostatečně hrát, najednou v ní uvidíte přesně to, co chcete. Pokud používáte filtry, nepřežeňte to s jejich intenzitou i ta se dá ve většině aplikacích/programech upravovat.

Na zajímavosti také přidáte tím, když se nějakým způsobem odlišíte od ostatních. Můžete například zveřejňovat pouze černobílé fotky, nebo všechny ladit do určité barvy. Máte nějaký výrazný kus oblečení? Vemte ho na sebe a nechte se v něm vyfotit na každém snímku, jakmile se pak někdo na váš profil podívá, uvidí, že máte nápad a fotky vám k sobě ladí. Vzbudíte v něm zvědavost a bude se těšit na další. Nebo foťte místa pouze při západu slunce. Věřte mi, že se vám tahle píle vrátí.

Než fotku nasdílíte, vyčkejte na správnou dobu. Načasování je hodně důležité, většina lidí je například dopoledne zaneprázdněna prací, nebo nějakou aktivitou, v tom případě je nejlepší zveřejňovat ve večerních hodinách. To už si člověk sedne pohodlně na gauč a projíždí internet. Dřív jsem měla dobré zkušenosti s postováním brzy ráno, když sledovatelé vstávají a u instagramu se probouzejí, to je ale těžké odhadnout, jelikož každý má budík nastavený na jindy a rozmezí je příliš velké. Uvědomte si také, že o víkendu se lidé chovají jinak a proto je výhodné zveřejňovat například i po obědě. V tu chvíli se hodně z nás natáhne a odpočívá právě při sledování sociálních sítí.

V dalším díle už se vrhneme přímo na samotný instagram, výbavu již máme kvalitní.

Líbil se Vám článek? Sdílejte ho se svými přátelmi.

  
  
Klára Chmelařová
Zdravím všechny čtenáře, jsem Klér,
blázen do instagramu, s chutí cestovat a žít na plné obrátky.

Zabývám se aplikací instagram jak po obsahové, tak po marketingové stránce. Snažím se, aby na profilu každého mého klienta bylo jasně znát, kým doopravdy je. Stejnou filozofií se řídim i ve focení a celkově ve svém životě - zachycuji momenty tak, aby byly krásné a zároveň autentické.

Zpět

Partneři

Digimadi
Digitální kancelář
Festival
digitálních nomádů
NaNomádskéStezce.cz
Nomádka Hanka Šormová